Facebook Pixel
Dobrowolscy Rebranding

Dobrowolscy
Rebranding

Rebranding marki Dobrowolscy wymagał od nas zrozumienia DNA firmy rodzinnej ze 100% polskim kapitałem, rozpoczynającej kolejną, już czwartą, dekadę rozwoju. Tworząc nową identyfikację wizualną marki postawiliśmy na połączenie nowoczesnych technik projektowych z podejściem ewolucyjnym. Nowy, aktywny logotyp nawiązuje do dotychczasowego znaku, ma natomiast innowacyjną, nowoczesną, otwartą konstrukcję, a jego miodowy kolor dodatkowo dodaje mu charakteru i oryginalności. Duma z własnej tożsamości, szacunek dla tradycji i otwartość na nowe, autentyczność – te wartości podkreśliliśmy, by marka Dobrowolscy mogła łączyć smakiem kolejne pokolenia.

Zaprojektowaliśmy zupełnie nowe opakowania wędlin, porządkujące portfolio, w efekcie czego powstały dwie linie produktowe o wyraźnej tożsamości. Wykonane przez nas fotografie komponują się z aktywnym logo, tworząc nowe opowieści. Wyróżnienie się na półce gwarantowane!

W kolejnym etapie współpracy stworzyliśmy opakowania dla zupełnie nowej linii produktów – dań gotowych „Dobrowolscy od Kuchni”. Aktywny logotyp Dobrowolscy nabrał nieco roztańczonego, wibrującego charakteru, podkreślając walory oferty. Apetizery i kod kolorystyczny dodatkowo podkreślają dynamiczny charakter linii dedykowanej konsumentom ceniącym sobie dobre i sprytne rozwiązania w kuchni. To udany debiut na półce semi-convienience!

Markę Dobrowolscy wspieramy także w komunikacji w mediach społecznościowych i tradycyjnych, poprzez szeroko zakrojone działania PR. Odpowiadamy także m.in. za tworzenie materiałów trade-marketingowych, działania OOH i inne.

01
Zobacz inne realizacje w tej kategorii
Kiełbasa Biebrzańska: Opakowania
MELI MELUM Cydr z klasą
Zapraszamy na grilla premium!