Facebook Pixel
Eisberg

Eisberg
Red Fork

Dla firmy Eisberg stworzyliśmy nową markę sałat warstwowych Red Fork, wpisując produkt w trend convenience i pozwalając producentowi należącemu do Grupy Bell zadebiutować w Polsce w kolejnym segmencie rynku.

W skład linii weszły 4 idealnie skomponowane mieszanki sałat, kasz i warzyw, gotowe do polania dołączonym sosem. Zadbaliśmy o czytelną architekturę marki, tworząc nazwę, logo i opakowanie z motywem czerwonego widelca jako signature na opakowaniu i w formie dołączonego przyboru. W kolejnym etapie współpracy przygotowaliśmy koncept, nazwy i opakowania do sześciu Lunch Boxów Red Fork, w których świeże sałaty i wyraziste sosy połączone zostały z pożywnymi dodatkami.

Jednocześnie zadbaliśmy o promocję i komunikację B2C i B2B. Na potrzeby zespołów handlowych opracowaliśmy wyróżniające się materiały promocyjne oraz materiały firmowe. Wspieraliśmy także Eisberg w promocji podczas targów EuroGastro 2019 oraz zadbaliśmy o promocję w mediach społecznościowych, m.in. poprzez współpracę z influencerami.

Dzięki systematycznie prowadzonym działaniom PR informacje o Red Fork w lipcu i sierpniu 2018 roku dotarły do 12 mln osób czytelników prasy (m. in. "Tele Tydzień", "Życie na gorąco", "Przyjaciółka" i "Twoje Imperium") oraz do użytkowników ponad 100 portali internetowych (m.in. Gazeta.pl, Interia.pl i branżowy PortalSpożywczy.pl). Sałaty warstwowe Red Fork zostały też wyróżnione przez magazyn "Strefa Gospodarki" w kategorii Debiut Roku.

Zadbaliśmy także o komunikację marki w mediach społecznościowych. Angażujący profil na Facebooku, oryginalny content i udana akcja promocyjna skierowana do blogerów kulinarnych sprawiły, że zasięg informacji o marce i jej produktach poszybował w górę.

01
Zobacz nasze inne realizacje
Kategoria Kanapkowo-Śniadaniowa
Strona www z efektem WOW!
Zawsze razem z bliskimi