Czy chemia budowlana może być zielona? Nasza odpowiedź brzmi – oczywiście! Dlatego z radością podjęliśmy się realizacji akcji specjalnej dla Baumit, ukierunkowanej na budowanie wśród architektów pozytywnej świadomości marki i promocję nowej linii produktów Klima poprawiających mikroklimat w pomieszczeniach.
Wyzwaniem okazało się stworzenie trwałego, interesującego gadżetu, który wpisując się w „zieloną” narrację linii Klima spodoba się wymagającym estetycznie odbiorcom. Zaproponowaliśmy, by bohaterką naszej akcji została żywa oplątwa. Ta niesamowita roślina pobiera wilgoć z powietrza i tym samym przyczynia się do poprawy jego jakości, podobnie jak produkty Baumit Klima. Roślinkę delikatnie zamknęliśmy w specjalnie zaprojektowanej i ręcznie wykonanej kostce nawiązującej do identyfikacji marki, a następnie zapakowaliśmy w oddychające opakowania wraz z kompletem materiałów promocyjnych. Przemyślana logistyka akcji sprawiła, że żadna z roślinek nie ucierpiała, a nasz zielony przekaz trafił bezpośrednio do grupy celu.