Facebook Pixel
Outbound marketing do architektów

Komunikacja z architektami
Promocja Baumit Klima

Czy chemia budowlana może być zielona? Nasza odpowiedź brzmi – oczywiście! Dlatego z radością podjęliśmy się realizacji akcji specjalnej dla Baumit w stylu outbound marketing'u, ukierunkowanej na budowanie wśród architektów pozytywnej świadomości marki i promocję nowej linii produktów Klima poprawiających mikroklimat w pomieszczeniach.

Wyzwaniem okazało się stworzenie trwałego, interesującego gadżetu, który wpisując się w „zieloną” narrację linii Klima spodoba się wymagającym estetycznie odbiorcom. Zaproponowaliśmy, by bohaterką naszej akcji została żywa oplątwa. Ta niesamowita roślina pobiera wilgoć z powietrza i tym samym przyczynia się do poprawy jego jakości, podobnie jak produkty Baumit Klima. Roślinkę delikatnie zamknęliśmy w specjalnie zaprojektowanej i ręcznie wykonanej metalowej kostce nawiązującej do identyfikacji marki a dokładnie logotypu, a następnie zapakowaliśmy w oddychające opakowania wraz z kompletem materiałów promocyjnych. Przemyślana logistyka akcji sprawiła, że żadna z roślinek nie ucierpiała, a nasz zielony przekaz trafił bezpośrednio do grupy celu.

Żywa oplątwa wykorzystana w akcji marketingowej dla marki Baumit.Projekt kartonowego opakowania użytego do zapakowania żywej oplątwy w akcji outbound marketing dla marki BaumitDesignerska oplątwa zawieszona w stalowej ramie inspirowanej logotypem klientaPack shot, wizualizacja opakowania worka produktowego oraz katalog z informacjami produktowymi
01
Zobacz inne realizacje w tej kategorii
Asystent Marketingowy
Przepisy na zdrowe życie
Public Relations