Facebook Pixel
Key Visual Lubuski Ready To Drink

Gotowy na orzeźwienie?
Lubuski Ready To Drink

Kultowy Gin Lubuski to idealny składnik orzeźwiających drinków. A napoje Lubuski Ready To Drink to przepis na natychmiastową rześkość w lekkim wydaniu.

Zaproponowaliśmy zupełnie nowe etykiety: nowoczesne i stylowe, a jednocześnie delikatnie flirtujące z modną retro-klasyką. Udała się perfekcyjna nowa i lekka odsłona brand design marki. Niezwykle istotnym zadaniem było zachowanie spójności z marką Lubuski Gin oraz zadbanie o czytelność komunikacji, aby konsument nie miał najmniejszych wątpliwości co do tego, z jakim produktem i smakiem ma do czynienia. Cel został osiągnięty!

Diabeł tkwi w szczegółach – klasyczna forma key visual'u etykiet jest prosta tylko pozornie. Nasze ulubione detale? Starannie dobrane kolory inspirowane letnim porankiem. Oryginalny i nieoczywisty, a przy tym konkretny i działający na wyobraźnię deskryptor smaku. Całość doprawiają elementy sensualne: zabawne bąbelki sugerujące musującą przyjemność i delikatny jałowcowy pattern nawiązujący do charakterystycznej nuty smakowej ginu. Całość ma świeży, młodzieńczy, niewymuszony, soczysty vibe. To jak, gotowi na orzeźwienie z Lubuskim Ready To Drink?

Etykieta eksponująca benefity produktu z elegancką lekką typografią, owocową kolorystyką.Butelka eksponująca walory produktu w żywej kolorystyce nawiązującej do smaku owocówButelka opakowania szklanego Lubuski Ready To Drink w toczeniu owocowych apetizerów w kolorystyce limonki i pomarańczu
01
Zobacz inne realizacje w tej kategorii
Opakowania marki Berger wraz ze słoikami z etykietami w otoczeniu fotografii aranżacyjnej mięs pomału uwarzonych
Berger rychtuje ślōnskie szpecyjały
Opakowania linii produktowej marki Eisberg
Debiut w kategorii
Żniwa z Melvitem