Facebook Pixel
Convenience food od Eisberg

Eisberg
Red Fork

Nowa marka sałat warstwowych: Red Fork dla Grupy Eisberg

Nowa marka na rynku

Projektowanie opakowań nigdy nie dzieje się w próżni. Stworzenie i wprowadzenie na rynek nowej marki to zawsze wyzwanie holistyczne. Natłok informacji oraz reklam, z którymi klienci mają do czynienia w internecie czy telewizji, sprawia, że dotarcie do wybranej grupy docelowej jest trudne. Nawet jeżeli dotyczy to wysokiej jakości produktów.

Ludzie w znacznej mierze uodpornili się na przekazy reklamowe. Rozwiązaniem jest w tym przypadku odpowiednia strategia, o którą poprosiła nas marka Eisberg. Oczekiwali, że zrozumiemy potrzeby współczesnych konsumentów, następnie dzięki przedsięwziętym działaniom zbudujemy z nimi trwałe relacje. W ustaleniu grupy docelowej pomogła nam analiza rynku. To na jej podstawie opracowaliśmy strategię działania. A konkretnie ustaliliśmy cele, wybraliśmy kanały mediowe, stworzyliśmy przekaz reklamowy, kampanie i monitoring wyników).


współpracowaliśmy z firmą Eisberg producentem sałatek typu convenience=

Grupa Eisberg to jeden z europejskich liderów w produkcji świeżych sałatek typu convenience, warzyw i owoców

stworzyliśmy od podstaw markę sałat warstwowych Red Fork dla ceniących zdrowy styl życia

naszym dziełem były: architektura marki, logo, opakowanie, promocja i komunikacja na targach, w prasie i w social media

Zobacz rebranding opakowań dla marki Dobrowolscy


Marka Eisberg

Eisberg z siedzibą w Dällikon w Szwajcarii to jeden z liderów w Europie i numer jeden w Szwajcarii i Europie Wschodniej w zakresie produkcji świeżych sałatek typu convenience, warzyw i owoców. Około 1200 pracowników jest zaangażowanych w dostarczanie łącznie około 34 tys. ton świeżych produktów codziennego użytku klientom w dwunastu krajach. Klienci Grupy obejmują sektor handlu detalicznego, gastronomii a także cateringu systemowego.

Firma zaopatruje rynki nie tylko w Polsce, ale także w Niemczech, Czechach i na Słowacji. Krótko mówiąc jest liderem w produkcji świeżych sałatek typu convenience w Europie.

Grupa Eisberg powstała z połączenia sił przez dwóch szwajcarskich plantatorów warzyw. W rezultacie od 1972 roku inspiruje swoich klientów świeżością i jakością.

Marka Eisberg wprowadziła na rynek wiele pakowanych zestawów sałat i owoców, a klientami Eisberg Polska byli m.in. McDonald i Biedronka.

Sałaty warstwowe Red Fork

Sałaty warstwowe to kompozycje świeżych, chrupiących sałat, pożywnych kasz i bogatych w witaminy oraz składniki mineralne warzyw. Przeznaczone dla osób aktywnych, ceniących zdrowy styl życia, racjonalne odżywianie i wygodę.

Stworzona przez nas marka sałat warstwowych Red Fork, doskonale wpisała się w trend convenience i pozwoliła producentowi zadebiutować w Polsce w kolejnym segmencie rynku.

W skład linii sałat warstwowych Red Fork weszły cztery wersje smakowe, a co za tym idzie cztery różnorodne kompozycje sałat, kasz i warzyw. W tym warianty z młodym szpinakiem, który jest bogaty w żelazo. Wszystkie gotowe do polania dołączonym sosem.

Zadbaliśmy o czytelną architekturę marki, a konkretnie stworzyliśmy nazwę, logo i opakowanie. Pojawił się na nim motyw czerwonego widelca jako signature na opakowaniu i w formie dołączonego przyboru. W kolejnym etapie współpracy przygotowaliśmy koncept, nazwy i opakowania do sześciu Lunch Boxów Red Fork. Świeże sałaty i wyraziste sosy połączone tam zostały z pożywnymi dodatkami. Jednym z wariantów była sałatka z kaszą gryczaną, która jest pożywna i idealna dla osób dbających o zdrową dietę.

Opakowanie zawiera praktyczny czerwony widelec, dzięki czemu stanowi idealne rozwiązanie na pożywny lunch do pracy lub w podróży.

Jednocześnie zajęliśmy się promocją i komunikacją B2C i B2B. Na potrzeby zespołów handlowych opracowaliśmy wyróżniające się materiały promocyjne oraz materiały firmowe. Wspieraliśmy także Eisberg w promocji podczas targów EuroGastro 2019. Zadbaliśmy o promocję w mediach społecznościowych, m.in. poprzez współpracę z influencerami.

Działania promocyjne

Dzięki systematycznie prowadzonym działaniom PR informacje o Red Fork dotarły do 12 mln osób czytelników prasy (m. in. “Tele Tydzień”, “Życie na gorąco”, “Przyjaciółka” i “Twoje Imperium”). Odnaleźli je użytkownicy ponad 100 portali internetowych (m.in. Gazeta.pl, Interia.pl i branżowy PortalSpożywczy.pl). Sałaty warstwowe Red Fork zostały też wyróżnione przez magazyn “Strefa Gospodarki” w kategorii Debiut Roku.

Zadbaliśmy także o komunikację marki w mediach społecznościowych. Angażujący profil na Facebooku, oryginalny content i udana akcja promocyjna skierowana do blogerów kulinarnych sprawiły, że w efekcie zasięg informacji o marce i jej produktach poszybował w górę.

Potrzebujesz opakowania dla twojego nowego produktu? Chcesz wyróżnić swoją markę wśród innych? Skontaktuj się z nami!


Zobacz również

nowe opakowania dla marki Jokiel

jak opakowaliśmy produkty na grilla Peklimar



Pack shoty opakowań linni sałat warstwowych marki Eisberg
01

Zobacz nasze inne realizacje

Zdjęcie wizerunkowe kiełbasy Biebrzańskiej w otoczeniu przypraw i ziół oraz nowego logotypu marki Kabo
Kiełbasa Biebrzańska: Opakowania
Chusteczki TAMI
Galeria Mięs i Wędlin Zbyszko