Facebook Pixel
Convenience food od Eisberg

Eisberg
Red Fork

Nowa marka sałat warstwowych: Red Fork dla Grupy Eisberg

Nowa marka na rynku

Projektowanie opakowań nigdy nie dzieje się w próżni. Stworzenie i wprowadzenie na rynek nowej marki to zawsze wyzwanie holistyczne. Natłok informacji oraz reklam, z którymi klienci mają do czynienia w internecie czy telewizji, sprawia, że dotarcie do wybranej grupy docelowej jest trudne. Nawet jeżeli dotyczy to wysokiej jakości produktów.

Ludzie w znacznej mierze uodpornili się na przekazy reklamowe. Rozwiązaniem jest w tym przypadku odpowiednia strategia, o którą poprosiła nas marka Eisberg. Oczekiwali, że zrozumiemy potrzeby współczesnych konsumentów, następnie dzięki przedsięwziętym działaniom zbudujemy z nimi trwałe relacje. W ustaleniu grupy docelowej pomogła nam analiza rynku. To na jej podstawie opracowaliśmy strategię działania. A konkretnie ustaliliśmy cele, wybraliśmy kanały mediowe, stworzyliśmy przekaz reklamowy, kampanie i monitoring wyników).


współpracowaliśmy z firmą Eisberg producentem sałatek typu convenience=

Grupa Eisberg to jeden z europejskich liderów w produkcji świeżych sałatek typu convenience, warzyw i owoców

stworzyliśmy od podstaw markę sałat warstwowych Red Fork dla ceniących zdrowy styl życia

naszym dziełem były: architektura marki, logo, opakowanie, promocja i komunikacja na targach, w prasie i w social media

Zobacz rebranding opakowań dla marki Dobrowolscy


Marka Eisberg

Eisberg z siedzibą w Dällikon w Szwajcarii to jeden z liderów w Europie i numer jeden w Szwajcarii i Europie Wschodniej w zakresie produkcji świeżych sałatek typu convenience, warzyw i owoców. Około 1200 pracowników jest zaangażowanych w dostarczanie łącznie około 34 tys. ton świeżych produktów codziennego użytku klientom w dwunastu krajach. Klienci Grupy obejmują sektor handlu detalicznego, gastronomii a także cateringu systemowego.

Firma zaopatruje rynki nie tylko w Polsce, ale także w Niemczech, Czechach i na Słowacji. Krótko mówiąc jest liderem w produkcji świeżych sałatek typu convenience w Europie.

Grupa Eisberg powstała z połączenia sił przez dwóch szwajcarskich plantatorów warzyw. W rezultacie od 1972 roku inspiruje swoich klientów świeżością i jakością.

Marka Eisberg wprowadziła na rynek wiele pakowanych zestawów sałat i owoców, a klientami Eisberg Polska byli m.in. McDonald i Biedronka.

Sałaty warstwowe Red Fork

Sałaty warstwowe to kompozycje świeżych, chrupiących sałat, pożywnych kasz i bogatych w witaminy oraz składniki mineralne warzyw. Przeznaczone dla osób aktywnych, ceniących zdrowy styl życia, racjonalne odżywianie i wygodę.

Stworzona przez nas marka sałat warstwowych Red Fork, doskonale wpisała się w trend convenience i pozwoliła producentowi zadebiutować w Polsce w kolejnym segmencie rynku.

W skład linii sałat warstwowych Red Fork weszły cztery wersje smakowe, a co za tym idzie cztery różnorodne kompozycje sałat, kasz i warzyw. W tym warianty z młodym szpinakiem, który jest bogaty w żelazo. Wszystkie gotowe do polania dołączonym sosem.

Zadbaliśmy o czytelną architekturę marki, a konkretnie stworzyliśmy nazwę, logo i opakowanie. Pojawił się na nim motyw czerwonego widelca jako signature na opakowaniu i w formie dołączonego przyboru. W kolejnym etapie współpracy przygotowaliśmy koncept, nazwy i opakowania do sześciu Lunch Boxów Red Fork. Świeże sałaty i wyraziste sosy połączone tam zostały z pożywnymi dodatkami. Jednym z wariantów była sałatka z kaszą gryczaną, która jest pożywna i idealna dla osób dbających o zdrową dietę.

Opakowanie zawiera praktyczny czerwony widelec, dzięki czemu stanowi idealne rozwiązanie na pożywny lunch do pracy lub w podróży.

Jednocześnie zajęliśmy się promocją i komunikacją B2C i B2B. Na potrzeby zespołów handlowych opracowaliśmy wyróżniające się materiały promocyjne oraz materiały firmowe. Wspieraliśmy także Eisberg w promocji podczas targów EuroGastro 2019. Zadbaliśmy o promocję w mediach społecznościowych, m.in. poprzez współpracę z influencerami.

Działania promocyjne

Dzięki systematycznie prowadzonym działaniom PR informacje o Red Fork dotarły do 12 mln osób czytelników prasy (m. in. “Tele Tydzień”, “Życie na gorąco”, “Przyjaciółka” i “Twoje Imperium”). Odnaleźli je użytkownicy ponad 100 portali internetowych (m.in. Gazeta.pl, Interia.pl i branżowy PortalSpożywczy.pl). Sałaty warstwowe Red Fork zostały też wyróżnione przez magazyn “Strefa Gospodarki” w kategorii Debiut Roku.

Zadbaliśmy także o komunikację marki w mediach społecznościowych. Angażujący profil na Facebooku, oryginalny content i udana akcja promocyjna skierowana do blogerów kulinarnych sprawiły, że w efekcie zasięg informacji o marce i jej produktach poszybował w górę.

Potrzebujesz opakowania dla twojego nowego produktu? Chcesz wyróżnić swoją markę wśród innych? Skontaktuj się z nami!


Zobacz również

nowe opakowania dla marki Jokiel

jak opakowaliśmy produkty na grilla Peklimar



Pack shoty opakowań linni sałat warstwowych marki Eisberg
01

Zobacz nasze inne realizacje

Sposób na paszteciki
ColorLove Przedszkole
Social Media Marketing