
Projektowanie opakowań nigdy nie dzieje się w próżni. Stworzenie i wprowadzenie na rynek nowej marki to zawsze wyzwanie holistyczne. Natłok informacji oraz reklam, z którymi klienci mają do czynienia w internecie czy telewizji, sprawia, że dotarcie do wybranej grupy docelowej jest trudne. Nawet jeżeli dotyczy to wysokiej jakości produktów.
Ludzie w znacznej mierze uodpornili się na przekazy reklamowe. Rozwiązaniem jest w tym przypadku odpowiednia strategia, o którą poprosiła nas marka Eisberg. Oczekiwali, że zrozumiemy potrzeby współczesnych konsumentów, następnie dzięki przedsięwziętym działaniom zbudujemy z nimi trwałe relacje. W ustaleniu grupy docelowej pomogła nam analiza rynku. To na jej podstawie opracowaliśmy strategię działania. A konkretnie ustaliliśmy cele, wybraliśmy kanały mediowe, stworzyliśmy przekaz reklamowy, kampanie i monitoring wyników).
współpracowaliśmy z firmą Eisberg producentem sałatek typu convenience=
Grupa Eisberg to jeden z europejskich liderów w produkcji świeżych sałatek typu convenience, warzyw i owoców
stworzyliśmy od podstaw markę sałat warstwowych Red Fork dla ceniących zdrowy styl życia
naszym dziełem były: architektura marki, logo, opakowanie, promocja i komunikacja na targach, w prasie i w social media
Zobacz rebranding opakowań dla marki DobrowolscyEisberg z siedzibą w Dällikon w Szwajcarii to jeden z liderów w Europie i numer jeden w Szwajcarii i Europie Wschodniej w zakresie produkcji świeżych sałatek typu convenience, warzyw i owoców. Około 1200 pracowników jest zaangażowanych w dostarczanie łącznie około 34 tys. ton świeżych produktów codziennego użytku klientom w dwunastu krajach. Klienci Grupy obejmują sektor handlu detalicznego, gastronomii a także cateringu systemowego.
Firma zaopatruje rynki nie tylko w Polsce, ale także w Niemczech, Czechach i na Słowacji. Krótko mówiąc jest liderem w produkcji świeżych sałatek typu convenience w Europie.
Grupa Eisberg powstała z połączenia sił przez dwóch szwajcarskich plantatorów warzyw. W rezultacie od 1972 roku inspiruje swoich klientów świeżością i jakością.
Marka Eisberg wprowadziła na rynek wiele pakowanych zestawów sałat i owoców, a klientami Eisberg Polska byli m.in. McDonald i Biedronka.
Sałaty warstwowe to kompozycje świeżych, chrupiących sałat, pożywnych kasz i bogatych w witaminy oraz składniki mineralne warzyw. Przeznaczone dla osób aktywnych, ceniących zdrowy styl życia, racjonalne odżywianie i wygodę.
Stworzona przez nas marka sałat warstwowych Red Fork, doskonale wpisała się w trend convenience i pozwoliła producentowi zadebiutować w Polsce w kolejnym segmencie rynku.
W skład linii sałat warstwowych Red Fork weszły cztery wersje smakowe, a co za tym idzie cztery różnorodne kompozycje sałat, kasz i warzyw. W tym warianty z młodym szpinakiem, który jest bogaty w żelazo. Wszystkie gotowe do polania dołączonym sosem.
Zadbaliśmy o czytelną architekturę marki, a konkretnie stworzyliśmy nazwę, logo i opakowanie. Pojawił się na nim motyw czerwonego widelca jako signature na opakowaniu i w formie dołączonego przyboru. W kolejnym etapie współpracy przygotowaliśmy koncept, nazwy i opakowania do sześciu Lunch Boxów Red Fork. Świeże sałaty i wyraziste sosy połączone tam zostały z pożywnymi dodatkami. Jednym z wariantów była sałatka z kaszą gryczaną, która jest pożywna i idealna dla osób dbających o zdrową dietę.
Opakowanie zawiera praktyczny czerwony widelec, dzięki czemu stanowi idealne rozwiązanie na pożywny lunch do pracy lub w podróży.
Jednocześnie zajęliśmy się promocją i komunikacją B2C i B2B. Na potrzeby zespołów handlowych opracowaliśmy wyróżniające się materiały promocyjne oraz materiały firmowe. Wspieraliśmy także Eisberg w promocji podczas targów EuroGastro 2019. Zadbaliśmy o promocję w mediach społecznościowych, m.in. poprzez współpracę z influencerami.
Dzięki systematycznie prowadzonym działaniom PR informacje o Red Fork dotarły do 12 mln osób czytelników prasy (m. in. “Tele Tydzień”, “Życie na gorąco”, “Przyjaciółka” i “Twoje Imperium”). Odnaleźli je użytkownicy ponad 100 portali internetowych (m.in. Gazeta.pl, Interia.pl i branżowy PortalSpożywczy.pl). Sałaty warstwowe Red Fork zostały też wyróżnione przez magazyn “Strefa Gospodarki” w kategorii Debiut Roku.
Zadbaliśmy także o komunikację marki w mediach społecznościowych. Angażujący profil na Facebooku, oryginalny content i udana akcja promocyjna skierowana do blogerów kulinarnych sprawiły, że w efekcie zasięg informacji o marce i jej produktach poszybował w górę.
Potrzebujesz opakowania dla twojego nowego produktu? Chcesz wyróżnić swoją markę wśród innych? Skontaktuj się z nami!
Zobacz również
nowe opakowania dla marki Jokiel
jak opakowaliśmy produkty na grilla Peklimar