Facebook Pixel
Re-branding w kategorii kanapkowo-śniadaniowej FMCG

Kategoria kanapkowo-śniadaniowa
nowa linia produktowa

W ramach uporządkowywania portfolio produktów marki przygotowaliśmy nowy Key Visual dla linii produktów z kategorii kanapkowo-śniadaniowej.

Celem tego zadania był re-branding opakowań klasy ekonomicznej poprzez (premiumizacja), nadanie im atrakcyjnego wizerunku i zdobycie zainteresowania konsumentów nowym projektem graficznym; ważne było też, aby wybrany kierunek zmian dawał mocne podstawy do wypracowania skutecznych działań reklamowych B2C i B2B.

Zaproponowany koncept opakowań zgodnie z architekturą marki i już wcześniej wypracowanym przez nas Key Visualem dla produktów mainstreamowych marki Dobrowolski miał przede wszystkim wzbudzać pozytywne emocje. Duże smakowite kanapkowe apetizery ułatwiły skierowanie uwagi konsumentów tylko na miłych doświadczeniach porannych śniadań, wypełnionych niespieszną atmosferą, pełnymi kolorów i witalnych składników wybornymi sandwiczami.

Projekt opakowania typu baton dla branży mięsnej
01
Zobacz inne realizacje w tej kategorii
Opakowania linii produktowej marki Eisberg
Debiut w kategorii
Sposób na paszteciki
Zdjęcie wizerunkowe kiełbasy Biebrzańskiej w otoczeniu przypraw i ziół oraz nowego logotypu marki Kabo
Kiełbasa Biebrzańska: Opakowania